Sunday, October 16, 2005


Fuhhh... sejuk , sejuk woo.. cuaca agak dingin2 sebelum ia tukar jadi sejuk membeku.. ishk.. gambar ni 2 tahun lepas punye... tahun ni punye autumn/winter cemana la pulak... hmm... sejuk beb.. bile winter datang, lagi la tak tahan.. kalau gemuk lain cite.. kalau isi cukup2 jer, mana leh tahan.. apa2 pun, autumn mmg cantik... kalau kat malaysia, autumn tu cuma ada dekat parit buntaq, kuala kangsar, taiping dengan tambun saja... hehe..

p/s: aku ada tambah link to MARA punye website.. Sapa bebudak MARA yang tak reti nak bayar hutang tu, check la baki ada byk mana lagi... pandai pinjam pandai la bayaq..

9 comments:

Anonymous said...

oi zack...kau baru lepas pekena McD tu ke???

Anonymous said...

a ah.. baru lepas kene burger.. and fish nugget... heheh...

roslanae said...

MARA tak payahla...
akunyer load dah abih bayar.....
hahha.....
sapa lagi sorang dalam gambar tu yang tgh berjalan tu.....

fame said...

Mara bayor cikit jer beb... aku ni utang PTPTN siap kena bayo interest lagi...menyesal seumur idup ko!!

Nik Hasmizie said...

tu la sapa tak belajar sungguh2 time sekolah dulu. kan time belajar U dah kena meminjam... tengok macam aku ni... belajar government support... scholar JPA lagi heheheh tapi keje haram tak keje ngan kerajaan hehehhe. macam mana aku boleh lepas nih.

Nik Hasmizie said...

kat korea skang autumn sana dah start sejuk ke? brapa temp skrg? aku cukup tak tahan time winter.. especially bila kena pegi FAT kena naik ferry.. pergghhh dia punya sejuk kat telinga tuh macam letak ice kat telinga je :-)

Anonymous said...

huh.. sombongnye org itu.. meh kite pulaukan dia.. hehe..

fame said...

wei, aku pun dapat la scholar JPA tu tp aku agak 'bengap" cikit waktu tu gi tolak pulak pasal takut kena "bond"!!! pergh...menyesal x sudah....

Nik Hasmizie said...

tu la fame, kang skrg kau dah menyesal hahahhaha. yang kau x nak pegi attend interview tu kenapa la...rugi je skang bulan2 kena bayar.x pe, itu sumer pengajaran.