Tuesday, June 20, 2006

video clip citer fullhouse...

16 comments:

roslanae said...

mcmana ko masukkan youtube dalam tu ajar aku

Anonymous said...

semua ko nak belajar yer... bayar la.. heheh

Anonymous said...

kat mana nak dl lagu ni? mp3

Anonymous said...

bak sini email, aku forwardkan mp3 nye ha....

Anonymous said...

betul? email aku:
minnie6@rocketmail.com

forward sekarang jugak...heheh

Nik Hasmizie said...

weh ajarla macam mana nak masukkan video nih... tak gaban la kalau tak share knowledge...

Anonymous said...

ooooo... tak gaban yer.. nak jadi gaban la nie... tapi korang pun tak gaban gak sebab tak update pun blog... pasal video ni, copy dia punya source code kat you tube, then tampal kat dalam new topic.. skarang ko dah bleh jadi gaban and aku namakan ko Nik Hasgaban....heheh

Anonymous said...

Konpem lagu ni...aku ingat waktu p lotte world..budak2 teenagers kat sane dok nyanyi..aku nak nyanyi pun dah tak leh..sbb ketaq lutut naik ship..tak ilang2 lagi..tol dak kokdiang..
btw, i'm sherry d merry...

Anonymous said...

memang konpem lagu tu sherry.. tapi lagu tu skang dah tak femes...anyway, bile lagi nak datang korea nie... meh la time winter ha...

Unknown said...

macam lagu utk senamrobik jek...anyway weh, carik kan lagu RAIN (yg berlakon cite full house tuh)...boleh ngak?

Anonymous said...

okeh, nnt aku bubuh lagu tu pulak yer...tungguuuuu

Anonymous said...

ni one of theme song citer full house tu ler....
bukan Rain punya lagu....
lagu dia...instead of goodbye...best gak....

Unknown said...

i luv that movie...satu hari aku boleh layan tgk 13 CD sekali (skip tido)...anyway, thanks! although itu bukan rain punya lagu...tapi the tought that count

Nik Hasmizie said...

ok tima kacih sbb ajar.. oooo just paste kat new topic yer..pasal slide photos tu macam mana plak? aku baru start nak update balik la blog nih heheh bz la katakan... ari2 kat opis ni duk meeting dr pagi sampai petang..kat rumah plak mana ada internet macam time kat korea brader... thanx

Nik Hasmizie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

pasal slide tu, pegi je kat website dia.. senang ajer.. pastu as usual, copy script then tampal kat template pulak...