Friday, May 30, 2008


huh.. serabut serabut...
ada ka kampeni aku nak bond aku...
macam la aku suka kena bond.. bond lama plak tue..
apa raaa.... james bond aku suka la... heheh..
kepada rakan2 seperjuangan dan senasib, buat apa yang
sedara rasa perlu.. apa yang sedara pikir terbaik...
permasalahan ni rasanyer hanya sementara...
kalau rasa cam tak leh setel, aku ada sertakan new vacancies as follows:

position: Senior Executive Trolley Collector
company: tesco ampang
salary: rm700++ with o/t
job description: collect all trolleys in the parking lot
experience: not required
benefit: body sure fit one... sure sihat..

15 comments:

Nik Hasmizie said...

hahahah, aku tahu pasal ni. Ni semua sebab kena sambung ambik Master kat MISC kan? heheheh. So berapa lama dia org nak bond tu? kalau x nak sign agreement kena blah MISC ke? so apa lagi... right time, right opportunity to blah hehehheh.

Anonymous said...

kot yer pon tukar la location ko kat profile tu...ko bukan duduk korea dah....sekang kat KL kene paksa buat master...kene bond...hahaha...jaga kucai tu lagi bagus...kat umah aku kat kg ader seratus pasu kucai idup jer....tak pernah beli kucai...orang beli kat aku ader la...duit kucai jer mak bpk aku byr duit universiti aku...tak kene bond pon dgn diaorang....mak bpk aku meninggal kan aku...tanpa aku lihat buat kali terakhir...pon aku tak kene byr sesen pon...cuma sedekah anak yang soleh jer ....

Anonymous said...

dear sedara ku gie and roslan,
sesungguhnye bond itu agak lama.. by the time habis semua, umur aku pun dah 35.. dah tua.. dah tak laku.. huhuhu.. baik la tanam kucai.. aku pun nak beli pasu.. tanam kucai byk2 cam arwah mak ko lan.. boleh buat beniaga ha.. tak pun pi tolak trolley kat tesco ampang.. huhu..Imran, jom tolak trolley... yeehhaaa...

Neny said...

Meh aku nak bg ko jeles...aku dah resign, merdeka, yahoo!!!!

Anonymous said...

siot ko neny... bestnyer.... jelesnyer... ishk tak sabo aku.. bile nak gi german?

Dani Izwan zainol said...

hahahaha..lawak gila

Anonymous said...

wan, hang nak tolak trolley sekali bgtau la.. cik duk dalam trolley, hang tolak.. sebab aku kan abang... huhu

Dani Izwan zainol said...

aku adik dan engkau abang!!ok jgk tuh..hahah!

Anonymous said...

tapela bai. ade hikmah sumenye ni. we have the right to choose our career path. watpe nak tipu diri sendiri. tak dapat abiskan master, kene baya juta juta. bolo punye olang. nak pakse2 olang lain blaja. wa sula pandai la..

Anonymous said...

hehe.. aku tanak buat master sebab aku nak buat phd terus... huhu

nde said...

buat master dlm penanaman kucai ok jugak......

Nik Hasmizie said...

ok la tuh sambung master. dah bosan2 nanti bole jadi lecturer heheheh. Pastu dengan itu juga tahap pembelajaran kau kalau nak dibandingkan dgn kawan2 lain yang setakat degree je, maknanya kau lagi bagus heheheh kata2 semangat :-)

Anonymous said...

yo la tue mijie.. kalau ko nak buat, meh la ganti aku..aku tak minat la..

Nik Hasmizie said...

aku pun tak minat jugak hehe. Cukup la degree yang aku ada nih. penat pakcik nak belajar2 lagi. Nak study procedure / requirement utk keje site ni pun dah penat heheh

Anonymous said...

hehe.. tau takpe..