Friday, September 09, 2005


Ha.. ada cerite yang aku nak story disebalik gamba yang aku bubuh ni.. sebenarnye kapal tue adik beradik kembar seiras.. kakak dan adik.. sebenarnye depa semua lima beradik.. tapi lagi 3 bradik dok tido lagi.. kakak dia yang sulung tu dah ready untuk keluar melaksanakan tugas meredah lautan luas..

Lepas dia keluar jer, terus dia buat kona baring.. nampak tue.. begitu gagah kakak sulung dia tue.. bile tengok dia kona baring tue, rasa hilang kejap semua penat lelah selama nie.. bukan kecik si kakak tue.. turun naik turun naik tangga just nak make sure dia boleh perform and sentiasa anggun.. ramai la karang kapal2 jantan ngorat dia nanti...

Akhirnya dia keluar jugak dari korea nie.. alhamdulillah... sekarang ni aku kene concentrate tgk adik dia pulak...banyak lagi yang tak siap.. awal tahun depan adik dia keluar la pulak.. mungkin dia ikut kakak dia jugak kot.. hmm...

4 comments:

Anonymous said...

adik2 yang lain tidok kat mana....?
kalau takder tmpt tido datang dormitory aku....

lan

Anonymous said...

itu baru kakak ngan adik kapal.. belum tambah anak sedara kapal lagi.. kena pulak anak sedara yg perangai cam ultraman.. hah, cam mana?

Anonymous said...

sumpah aku xpaham cite ko nih.. heheh

Noreen cute

Anonymous said...

heheh.. mmg susah nak paham crite nie.. heh