Tuesday, September 20, 2005

Minggu lepas aku berkesempatan melancong gituu ke Nagasaki.. Kali ni aku dah malas nak tgk bom atom.. tapi destinasi kali ni membawa aku dan kengkawan pegi waterfall.. apa ntah nama water fall nie.. best la jugak.. macam kat taman suria taiping.. hehe..



"Semua membe hepi jer.. ye la, dah besar tapi perangai cam bebudak bile main air"..



"ishk.. apa plak kucing ni buat kat sini.. gemuk siut dia nie.."


"Kesejukan air tak menghalang mereka dari melemparkan senyuman dan mengontrol ayu"


p/s: sorry brader lan, aku bubuh sume gambar.. har har har

4 comments:

roslanae said...

gambor last tu aku publish dlm aku nyer.....aperla.....
tsugane waterfall la beruang korea...aperla ko ni....tu pon tak ingat

Anonymous said...

name pun beruang....
aper yg beruang leh ingat...

Anonymous said...

tu kak linda ke??? kak linda.... kak!!!!hi kak linda...!

**from ampang with laugh

Anonymous said...

sapa kak linda?... nam baru dia mak ngah beruang la...