Wednesday, August 30, 2006

bulan lapan ni sangat menyakitkan.. sangat tak best... buduhh!!!

8 comments:

mohd fauzi said...

Izani,

Sabar tu sebahagian drpd iman....hanya Allah Maha Mengetahui. Semuanya ada sebab dan musabab....kita hanya perlu tawakkal dan bertawa keatasnya.....

Sabar.....

Anonymous said...

thanx gie... aku tgh buat2 rilex macam takde apa2 je yg berlaku...

Unknown said...

weh...aku pun faced banyak problem last month..just one thing aku boleh share when facing situation camni, juat take it one step at a time. dan banyak2 kan la solat :)

Anonymous said...

thanx slayer... aku pun tak sure apa la bala nimpa aku nie.. insyaallah... hopefully sume ok nnt...

Nik Hasmizie said...

weh takkan dapat PPA x bagus kot hehehhe. ilek la brader. aku pun lagi la sepanjang keje x penah merasa 3A ....atau 2 tuh mmg jauh sekali.

Anonymous said...

wahai teman2 sekalian, jgnlah kite hanya kite solat banyak2 masa ade problem....waktu takde masalah pon kene buat banyak2 jugak...supaya bile kite ade masalah masa akan datang kite akan rasa lebih tenang dan redha....

Anonymous said...

nik, PPA satu hal...memang la tak dapat 3a.. hr tanak kasi.. siot tul... tapi hal gaji pun tak revise.. macam2 la nik.. penin...nik, jom kite quit berjemaah.. hehe...
betul kata si anonymous tu...solat kene solat.. takleh tinggal...thx for reminding..

Nik Hasmizie said...

Nak quit berjemaah? heheheh aku dah quit, x kan kau nak quit jugak kot heheheh. MISC ok sebenarnya. Bila aku kuar ni, baru aku rasa yang kat MISC pun best sebenarnya. Banyak benefit yang terselindung.