Thursday, August 03, 2006

Summer Holiday of 2006

Aku dan kawan2 aku pegi jenjalan somewhere kat east side of south korea.. so kitaorg dgn tak sengajanye terpanjatlah gunung yg sangat comel itu.. gunung sorak atau dalam bahasa korea known as Seorak San.. sungguh lah cantik akan gunung ini tak dapat digambarkan oleh kata kata akan keindahan yg menakjubkan ciptaan tuhan.. bahagian atas gunung ni penuh ngn batu batu... lebih kurang kinabalu... tapi memang cantik.. ada byk puncak sebenarnye.. tapi kitaorg sempat pegi dua ajer.. sbb cuaca telalu panas.. about 37 or 38 deg C... kalau ada rezeki, mungkin pegi lagi time musim luruh... mesti gila babeng cun melecung...



journey to the top...panas woo..



tersenyum puas gitu.. hehe..



pemandangan puncak gunung lain...



along the way, ada byk sungai cenggini.. sgt cun.. kat mesia tak jumpa la macam gini..



pemandangan lembah dari puncak gunung...

12 comments:

roslanae said...

lawa la bro....ko dah tgk aku nyer blog...mt aso cantik ak...????
kat sini ada tapi anak aku tak larat nak daki....

Anonymous said...

lawa.. lawa... nnt aku pegi sana... bila dah abis project samsung, aku mintak keje sana pulak yer... boleh la gi mt aso tue.. ko plak meh la keje sini.. keh keh keh

Anonymous said...

penat tak daki naik cable car?...hehehe

Anonymous said...

cable car? apa ko cakap ni ina? aku tak paham la...

Unknown said...

SubhanAllah....cantik sangat! warrgghhh...rindu nak panjat gunung, tapi aku naik tangga pun dh mengah skrg...

Anonymous said...

slayer.. memang cantik... diorg cakap, kalau musim luruh nnt, lagi cun... anyway, aku takleh comment la kat blog ko.. kene jadi membe pulak ha baru boleh comment...

Anonymous said...

tak paham? bhs melayu pun tak paham? tunggulah...nanti aku try translate dlm bhs korea pulak.....tp betullah...tempat tu mmg cantik...rasa mcm nak pegi lagi pulak.....

Anonymous said...

datang jgn tak datang... heheh..

Anonymous said...

Salam! Wah, bestnya. Bila la nak dapat gi Korea ni?:)

Unknown said...

tak yah la comment...bukan ada apa pun. tempat mengutuk diri sendiri dan org sekeliling aku jek :)

Anonymous said...

nice blog abg izani, keep it up! breathtaking sharp pics..either the cameraman is sgt hebat or the camera yg canggih banget :p xdela, mesti it's the combination of both ni..

p/s: xtau pun ade gunung yg comel... :D

Anonymous said...

tak heran...tak sangka kitaorang dah sampai dulu dr ko, izani...waktu autumn plak tue..pergghh...
awat tak amek gambo cable car? kwang kwang kwang