Saturday, January 05, 2008


ishk.. apa agaknye rasa kalau benti keje and keje kat tempat lain ek.. kadang2 rasa dah cemuih keje kat sini..
apa rasanye bile bagi surat resign kat meje bos?
apa nak cakap kat bos reason nak cabut..?
apa kata kalau aku kata kat dia aku dah malas and benci tgk muka dia?
apa rasanye kalau jumpe hr pastu bg surat resign?
apa rasanye kemas meja utk tinggalkan workstation tuh?
apa rasanye shoot email utk semua kawan2 and cakap goodbye?
apa rasanye kalau dah lastday kat opis ek?
apa rasanye kalau keje kat tempat baru ek?
apa rasanye kalau kat tempat baru tu takde kawan ek?
apa rasanye kalau kat tempat baru tu makan tgh ari sorang2?
apa jadik kalau bos kat tempat baru tu pun cam tak best jugak?
apa jadik kalau kat tempat baru tu pagi2 takde nasik lemak, hehe?
apa rasanye kalau boleh pakai keta baru?
apa rasanye kalau ada new responsibility?
apa rasanyer kalau kite dapat perform better?
apa jadik pulak kalau takleh meet expectation?

2 comments:

Nik Hasmizie said...

Banyak rasanya tuh heheh. Aku dulu pun pikir berjuta kali nak blah, tapi last2 blah jugak hehehe. Last day kat opis? hmm aku still byk keje nak kena buat sbb Bos pun mcm expect aku tak berenti je. Bos almost setiap hari panggil dlm bilik consult suh tak yah berenti keje. Kat tempat baru? hmmm memangla lunch sorang2 la mula2 heheh. Nak nasi lemak? mana2 boleh dapat selagikat Mesia nih. Yang risau kalau tempat baru tu give high expectation sgt but so far aku ok je. Harap2 x de apa2 la. Hmmm, kat 3rd comp ni, Alhamdulillah dah dapat confirmation letter.

dicky said...

heheh.. nanti bile aku btul2 nak benti aku mintak nasihat ko yer mijie.. ko dah expert.. aku cam dah nyampah jer kat cni.. tgk lah cene..